|
|
|
|
|
|
|
Sojusz oSaDa
Sojusz oSaDa
|
|
|
Obecny czas to Nie 13:39, 19 Maj 2024
|
Autor |
Wiadomość |
Rayen
Dołączył: 07 Paź 2006 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:30, 13 Paź 2006 Temat postu: Podatki ]:-D |
|
|
Gdy tak lecial mi czas, czekajac na powrot zwiadowcow, w mojej glowie pojawila sie 'evil idea'
jak zapewne wiekszosc z was, tez atakuje pobliskie osady
co jest zdecydowanie nieoplacalne dla przegrywajacej (czyli nie mojej strony : P )
traca surowce i jednostki...
a gdyby tak po prostu dogadac sie z nimi (haracz XD ), 'ochrona' za codzienne dostawy surowcow, nie za duzo, zeby nie wstrzymac rozwoju i nie za malo, zeby nie ciagnelo do nich naszych armii ; )
jak myslicie, ze strony mechaniki gry jest to 'legalne' ?
chodzi mi to to przesylanie surowcow w jedna strone
^^
a tak wogole co o tym sadzicie, pozatym, ze jest wredne, chamskie itp ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Walles
Moderator
Dołączył: 07 Paź 2006 Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:14, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
pomysł niegłupi ale nieopłacalny w przypadku słabszych graczy, bo żeby było "legalnie" to mogą wysyłać raz dziennie godzinową produkcje każdego surowca a w przypadku słabszych graczy to będzie może z 50 jednostek :] a skolei silniejszy gracz wątpie żeby na to poszedł, prędzej będzie próbował znaleść sojusz czy zbudować obronę i kryjówki , przynajmniej ja bym tak zrobił.
Tekże reasumując moim zdaniem lepsze jest farmienie bez ograniczeń, dające większe zyski, bo gracz farmiony któremu zależy na grze znajdzie na farmiących sposób a taki któremu niezależy to i tak w to niegra:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group. Theme Designed By ArthurStyle
|
|
|
|
|
|