Sojusz oSaDa
Sojusz oSaDa
Obecny czas to Nie 10:28, 19 Maj 2024

Bohater

 
Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz oSaDa Strona Główna -> Pytania związane z grą
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
merid
Administrator



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 16:40, 08 Paź 2006    Temat postu: Bohater

Mam bohatera i jest napisane ze jest pretorianinem i jak zrobić aby był np. centurionem Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
PanKrolikPL




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 20:40, 08 Paź 2006    Temat postu:

A wogóle to opłaca się miec bohatera??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Rayen




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków


PostWysłany: Pon 5:36, 09 Paź 2006    Temat postu: Re: Bohater

merid napisał:
Mam bohatera i jest napisane ze jest pretorianinem i jak zrobić aby był np. centurionem Rolling Eyes

bedzie taki z jakiej jednostki go zbudowales

oplaca sie, jest duzo mocniejszy od przecietnej jednostki

i o ile dobrze rozumiem - moze zwiekszac atak / obrone armi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Walles
Moderator



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków


PostWysłany: Pon 17:43, 09 Paź 2006    Temat postu:

Bochater z odpowiedniej jednostki z odpowiednim doświadczeniem może rozwalić nie jedną armię Wink Moim zdaniem nieopłaca się robić bohatera z piechoty, bo po pierwsze jest słaby nawet jako bohater, po drugie jest wolny a to w późniejszej części ma duże znaczenie gdzyż przy chęci przeprowadznia szybkiego ataku będzie tylko spowalniał oddział Wink
A to zwiększanie ataku obrony armi to szczególnie na początku bym sobie odpuścił, bo przy tak małych armiach jakie my teraz mamy to niewiele daje moim zdaniem.
Już lepiej zainwestować punkty w regeneracje no i w atak przedewszystkim


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
PanKrolikPL




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pon 20:49, 09 Paź 2006    Temat postu:

O jakiej regeneracji mowisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
merid
Administrator



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pon 23:15, 09 Paź 2006    Temat postu:

A opłaca sie robić bohatera jako zwiadowce ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Walles
Moderator



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków


PostWysłany: Wto 23:01, 10 Paź 2006    Temat postu:

PanKrolikPL napisał:
O jakiej regeneracji mowisz?


bohater niejako posiada swoje życie, które w walce może stracić "całkowicie" lub "częściowo",
wiadomo że jeśli straci całkowicie to ginie i wtedy pozostaje go wskrzesić bądź stworzyć innego (pamiętajcie że w ciągu całej gry można mieć 3),
jeśli natomiast częściowo może to życie zregenerować...jest to proces czasochłonny szczególnie na początku dlatego cza uważnie patrzyć na stan zdrowia bohatera,
pewnie część zapyta się co gdzie i jak a więc z góry odpowiadam Wink
po zbudowaniu domku bohatera mozecie w nim stworzyć bohatera z dowolnej jednostki bojowej, a więc

merid napisał:
A opłaca sie robić bohatera jako zwiadowce ??


ze zwiadowcy, konsula (nie dokońca jestem pewien) czy osadnika bohatera nieda się zrobić naco zresztą gra nawet niepozwoli gdyż niesą to jednostki bojowe co widac po sile ataku, a naco nam taki bohater z siła 0,

po stworzeniu takowego bohatera w domku bohatera możemy go kontrolować tzn wraz ze wzrostem doświadczenia przydzielać mu odpowiednio punkty do odpowiednich cech, w śród nich jest także regeneracja oraz punkty życia procentowe które po każdym ataku powinniśmy konrolowaź

cza również pamiętać że tylko przy poziomie zerowym bohatra można dowolnie manipulować punktami, późnie wraz z "awansem" bohatera na wyzszy poziom punkty mogą być przydzielane ale już nieodwracalnie, także przydzielajcie z głową bo juz jeden znajomy zapomniał sobie przydzielić puktów na regenracje :p a szkoda bohatera


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
PanKrolikPL




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 13:10, 11 Paź 2006    Temat postu:

Wiec ja zapytam naszego szanownego doradcy ;P ^^ Z jakiej jednostki rzymian najlepiej zrobic i jakie statsy dodac?? DZieki z gory.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
merid
Administrator



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 14:53, 11 Paź 2006    Temat postu:

zwiadowce mozna zrobic bohatera, bo jakby nie mozna bylo to bym nie pytal, a wydaje mi sie ze oplaca sie zrobic z Equites Imperatoris.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Walles
Moderator



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków


PostWysłany: Czw 6:03, 12 Paź 2006    Temat postu:

merid napisał:
zwiadowce mozna zrobic bohatera, bo jakby nie mozna bylo to bym nie pytal, a wydaje mi sie ze oplaca sie zrobic z Equites Imperatoris.


nieweim czemu ale u mnie się niedało, ale niebędę się kłócił Wink bo i tak robienie bohatera ze zwiadowcy to moim zdaniem największy bezsens, niewiem co ktośby chciał w ten sposób osiągnąć

jeśli chodzi o bohatera to rzeczywiście moim zdaniem też najlepiej z Equites Imperatoris bo jest wystarczająco silny i przedewszystkim szybki no i szczególnie na początku dużo mniej kosztuje niż Equites Caesaris który pozatym że jest najsliniejszą jednostką jest zdecydowanie wolniejszy a to moim zdaniem duży minus chociażby przy próbie przejęcia oazy

jeśli chodzi o staty, to z mojego doświadczenia na początku gdzy można jeszcze sobie regulować staty to przed każdym atakiem najlepiej wsystkie punkty przyznac na atak, a po zakonczonym ataku jesli jest takowa koniecznosc na regeneracje i tak do momentu przejscia na wyższy poziom, tylko przed każdym atakiem trzeba pamiętać żeby sobie sprawdzić czy to aby po nim nasz bohater nie przejdzie na poziom wyżej, bo po takim ataku wtedy niebędzie można cofnąc statów,

ja narazie mam bohatera na 2 lvl także doswidzczenia zbytniego jeszcze niemam ale mam przyznane 30 punktow na regeneracje a reste jak narazie na ataka i jak narazie się to sprawdza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz oSaDa Strona Główna -> Pytania związane z grą Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin